söndag 14 november 2010

du är så ovälkommen!

Hostan är tillbaka, TACKAR PÅ MINA BARA KNÄN att det inte är rethosta, men slemmet i min hals är tillbaka, men stör mig mest på natten. Varför?

Idag har vi firat Philip, ätit tacos & en massa kladdkaka o kakor! Jag drack dock vatten & åt något av varje, men inte mycket. Semestern är slut! Dock är jag stolt över att jag inte drack en enda droppe läsk under min semestermånad! (:

Jag har även gosat till max med Liam idag, han har hjälpt mig packa upp, smakat på allt jag hade i väskan & bara vart söt. Han har även ätit potatis & palsternacka medans han grinade för att han hatar det! HAHA.

Nu är jag tillbaka hos min sjukling som har 39.2 i feber & det är sååå synd om honom <3 Men det har vart mycket bra tv, Desperata Husfruar, Greys Anatomy, Gossip Girl & nu Vem kan slå Filip o Fredrik!

Imorn måste jag nog till stan en sväng, dels hälsa på pappa & typ styra upp lite grejer! Min goose jacka är nu även kemtvättad, det har pappsen fixat när jag har vart borta! Det är nästan tid för den nu, BURRRRRRR ! Ska även ringa jobbet imorn & få jobbtider, nice! Klirr i kassan.

Nu har vi bara ett problem kvar, JAG VILL TILL ULLARED! nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar