torsdag 11 november 2010

Hello Sverige!

Home sweet home, or not.

Jätte kul att komma hem & träffa alla däremot, vissa har vart efterlängtade! När vi anlände till Karlstad kom Ingela & hämtade oss, vi drog till Willys & träffade Ulle & Benny! Sen hämtade jag min bebis hos Natha, gav henne hennes prelle & sen for vi vidare till Ingelas nya place. Det var mysigt & Buddah fick stanna där någon dag, för att slippa flänga, det är ju för jävla kallt åt honom nu! Sen for vi till Molkom, hem till Micke & där blev det pizza! Mums. Sista pizzan nu, däremot.. För nu åker all fet mat också. Efter det så kom Linda & jag åkte med henne & Nicko med Malm... HAHA snyggt. Vi virrvarrade lite i skogen & sen träffade vi folk, Totto & Benny & Peppis & Åse o lite sååå (:

Jag har inte lyckats packa upp väskan ännu, jag deckade vid elva igår, aaastrött.. Faan! Därför vaknade jag klockan 07.40 imorse & kunde inte somna om, KUL. Men jag hade ju som sagt lite att göra, kolla igenom alla bilder, fylla på min Ipod med ny musik, duscha, tvätta håret, platta håret, göra mig iordning & allt sånt. Sen ska jag leka med Linda! Undra vad vi ska göra, i snöyran..

Skulle vilja skriva hur mycket som helst, MEN jag har jätte långa naglar som är JÄTTE ivägen för mitt skrivande, förbannat. Men dom är ju fina så jag får väl helt enkelt lära mig! Typ.

Men istället för att skriva skulle jag ju kunna lägga ut bilder.. Dock är det VÄLDIGT många bilder, så det kommer ta VÄLDIGT lång tid & bli VÄLDIGT drygt med min dator.

Nu ska jag ringa ett viktigt samtal, till Helena, så håll tummarna för mig.

HALEBOP ! mmhm. ( HAAAAHAHA )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar