söndag 21 november 2010

Helgens flashbacks

Hej alla.
Fint intro!

Hmm, vart ska vi börja nu då, ja förstörde inte överraskningen för Bengt i Fredags i alla fall, genom att skriva om han överraskningsfest här på bloggen. För en så chockad min när dom tog av honom ögonbindeln & alla vi stod där, har jag nog aldrig sett! Haha. Men festen drog igång, maten var ljuvligt god - massa kött, potatisgratäng, sallad, bröd & sååååås. Förbannat gott, jag tog två portioner & hade kunnat äta mer!
Kalaset drog väl igång & så småningom gick alla ordentliga vuxna över till dansande, vilda, fulla & högljudda personer! Mycket bättre ;) Många skratt & roliga bilder.
Sista gången jag kollade på klockan va hon antingen fem eller sex.. eller något emellan, sen var det i alla fall! Förstår inte riktigt hur den hann bli det? Men men.

Lördagen, ingen farlig baksmälla (HIPPHIPPHURRA) & eftersom vi vaknade runt halv fyra så blev det ungefär soffläge i en halvtimma, sen bar det av in i duschen, smink på, kläder på & via konsum & pizzerian tills Hannes för hockeykväll. Jag & katterna åt kycklingsallad, jag har blivit kär i den! Vilket som är väldigt bra, slippa vara slav under pizzan jämt kanske? Jaja, Färjestad loooosa ju som vanligt, sen blev det Brynäs-Timrå vilket gjorde Ola 100 kronor rikare & Hannes 100 kronor fattigare! Haha. Sen fick vi för oss att stan lockade, så det blev att leta chaffis, vilket resulterade i Christer Nilsson & vi hamnade på scoore, där det va riktigt bra med folk faktiskt!
Sen blev ju Hannes lite sömnig så han inte fick vara kvar, som tur var så va klockan fem i ett så vi trippade ut, jag träffade Daniel, en gammal klasskompis, sjukt kul att se honom efter typ, nio år! Haha.

Idag är det söndag & jag behöver aldrig mer blogga idag känns det som.. Men det kommer jag förmodligen göra. Idag ska jag bara ta det lugnt & det ska bli så jäääävla skönt. Dock är jag svinhungrig nu & min "partner" sover, så jag funderar på hur länge jag ska få vänta! Vill helst att klockan ska bli liiiiiiiiiiite mer, för då börjar alla veckans repriser! Vilka jag har missat, alla utom ett! Shohooou, hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar