måndag 22 november 2010

sälja, byta ut, förnya?

Funderar starkt på vissa grejer. Mitt behov utav en telefon är stor, min vilja av att byta vinterjacka kliar & längtan av att ha ännu ett färgval på Uggsen är nästan ett måste! Därför funderar jag på att sälja jackan, köpa en ny (Peak Preformance) & helt enkelt bara gå in till stan & handla Uggsen imorn! Telefonen blir ett inköp när jag får lön helt enkelt, klumpen får alltså vara med ett tag till! BRA IDÈ.

Kollar på ett program, där dom har korvätartävling nu, GOTT. Åt kok-korv imorse - 4 stycken. Kok-korv är ju så förbannat mycket godare än grill-korv. Jag älskar kok-korv.

Jaja, sitter här & försöker memorera allt jag ska göra i veckan, springa till banken, köpa skor, vara barnvakt, hälsa på farmor, jobba, you name it. Men jag gillar verkligen när det händer saker & när det inte bara går dagar.. Så tummen upp! Dock fixar jag nog allt med stan på onsdag, när jag ska vara med Amanda efter jobbet! Orkar inte springa på stan själv & se patetisk ut (:

Japp, nu har jag några mail att skicka men sov så gott, folks!
Har för övrigt tagit ur min tungpiercing, undra när jag ändrar mig denna gång?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar