måndag 22 november 2010

hard work work

Hej hopp, nu har dagen redan gått & det har blivit mörkt ute för länge sen.. Deprimerande egentligen, dock mysigt med alla stora snöflingor som har fallit över stan hela eftermiddagen.

Idag har jag vart hos pappsen, åkte med honom till stan när han skulle göra ärenden, jag gick till bankomaten för att kolla mitt konto (den där jävla dosan har gömt sig igen) men - jag trodde helt ärligt att jag skulle ställa mig & skrika, rycka mitt hår, gråta & allmänt slå sönder hela apparaten för nu säger den återigen att den inte kan läsa mitt kort!!!!!!!!! Men eftersom jag hade världens kö efter mig, inte gillar att grina in public & skulle se förjävlig ut utan hår så bet jag ihop & dundrade iväg hem till mormor. Där blev det te, smörgås & en massa prat innan jag drog på möte klockan sex.

Vilket resulterade rätt bra, tror jag, vet mer på Onsdag! Men jag är i alla fall lite specialanställd, kommer pyssla med allt möjligt som dukning, gluggen, servering & allt det där. Vilket innebär att jag jobbar DAG & slutar inte på natten! UNDERBART ! Har otroligt mycket timmar också, vilket resulterar i en jävligt fet lön. TACKAR TACKAR!

Sen blev det hem till Ingela, bli serverad spagetti & köttfärsås & nu sitter jag med datorn i famnen & kollar på Biggest Looser, jag vill också gå ner 45 kilo i vikt..

Ja men det var väl det !
CIAO


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar