söndag 14 november 2010

Helgens bravader

Jag har vart sugigt dålig på att uppdatera nu igen. Men varje gång jag har suttit vid datorn nu så har det bara vart en snabbis, för att kolla fejjan eller nåt! Skitsamma.

Helgen har vart bra, i fredags blev det groggar & kalas hemma hos "oss" för att sen dra vidare till stan, gå till Ankan & det sööööööög så vi drog ut igen rätt snabbt, åkte runt med Tommie några varv & sen till MAX för att äta. Sen hem, men en jävla omväg ;)

På lördag blev det öl & cider kväll istället, med Black Jack som sysselsättning! Jag va dealer & pojkarna spelade, men vem tog in storkovan? JO JAG! Haha.. Grabbarna gick bankrutt, men vi satt i fem timmar!

Nu är det söndag, fars dag & snart kalas hemma! Vi ska fira Philip med tacos & en fet efterätt! Jag som inte lyckades komma till en AFFÄR igår, har handlat min present på konsum i Molkom, HAHAHAHA! Men nöden har ingen lag, jag tror du blir glad ändå jag (:

Hörs da, tjoflöjt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar