torsdag 18 november 2010

HAPPY BIRTHDAY

Idag fyller Niklas år, Grattis till honom! Imorse skulle jag gå upp & packa in hans present & komma ner med frukost, men vips så stog han brevid mig i köket - GAAH ! Efter ett tag försvann han ner igen & jag gjorde iorning smörgåsar & choklad, serverade det tillsammans med paketet & han var riktigt nöjd med sin present! & GLAD BLEV JAG. Som jag tvekat & haft mig!

Nu sitter vi här, jag har duschat, blåst håret, plattat håret, sminkat mig & väntar bara på att Micke ska komma hem så vi kan åka hem till mig & hämta min klänning jag ska ha på mig! Mjukis & linne är inget att kalasa i tror ja? ;)
Vad tror ni att han gör? Jooooooooooooooooo han spela tv-spel! Haha.. Jisses! Rätt kul att höra på ändå, både spelet & honom!

Det var allt för nu, lovers.
Slänger in en bild ifrån länge länge sen, också ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar