onsdag 24 november 2010

Hårt Jobb!

Idag vandrade jag till jobbet vid tio, för att jobba någon timma bara.. Tror ni jag gjorde det? Jag jobbade 10.00-18.30 ! Tror ni vi dukade som vi skulle? NÄÄÄ. Haha! Idag har jag & Sara kånkat så mycket att jag trodde jag seriöst skulle bryta ryggen! Shit. 500, platta tallrikar, 500 djupa tallrikar, 500 gafflar (FAN I HELVETE VA BESTICK VÄGER NÄR DOM ÄR MÅNGA!!!), 500 knivar, 500 skedar, 500 glas, 500 kaffekoppar, 500 kaffekoppstallrikar, 500 teskedar, kandelabrar, ljus till kandelabrar, duk rullar.. YOU NAME IT! Jag har slitit mycket hårt idag, jag är värd varenda krona jag har tjänat! (:

Det va nog inte ens hälften.. Sen har Sara & Jag designat om rockbaren till Julbordsbuffé rum! Shiiiit. Rött rött rött överallt & glitter & röda mattan & pyssel, shit vad duktigt! Nu är jag sviiiiinhungrig för jag har bara ätit en gång idag, på buffén på jobbet vid ELVA, så nu när klockan är halv åtta så svider det i magsäcken. Men snart serveras det Kebab, Ris & Vitlöksås så jag klagar inte!

Efter det blir det hårfärgning på Ingela, sen drar jag till Johan en sväng tills Baby kommer hem! Då blir det myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar