torsdag 11 november 2010

Long time

Herrejisses vad dagen har gått fort ändå.. Just nu, sitter jag & laddar upp bilder på facebook, ganska jobbigt börjar det bli faktiskt! Men jag har typ hälften kvar, lika bra att ladda upp allt på en gång!

Sitter även & funderar på vart mina svarta jeans är, jag behöver dom imorn! Hoppas dom är hos pappa.. Får ringa & kolla det sen så det inte krisar ihop sig imorn. Imorn ska Alexandra provjobba - kul? Ja det tycker jag. Hade panikångest över att behöva gå tillbaka till arbetsförmedlingen & eftersom jag har skaffat alla mina jobb utan dem, så hade jag ALDRIG gått dit om det inte var för pengarna! Så vi får hålla tummarna.

Men jag funderar lite på jul, hur ska jag få pengar till julklappar? Knepig fråga! Men det löser väl sig, jag vill som sagt till ULLARED! Vi får klura på den.

Jaja, hejsvej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar