torsdag 18 november 2010

Trötthet

Klockan är 23.27 & Alexandra är jätte trött. Det måste ju vara något fel på mig, skulle lätt kunna lägga mig & sova nu! Jag som är världens nattmänniska, har helt plötsligt bytt stil, eller vadå? Fast jag är mer, trött på kvällen OCH på morgonen nu, så det suger ju totalt. Sov ju till elva imorse, har ju bara vart uppe tolv timmar typ?

Niklas spelar i alla fall tv-spel & Rocky ligger brevid mig & snarkar i sängen.
Det är vad som händer liksom, jävlar va nödvändigt att veta!

Mina drömmar har börjat balla ur igen, det hade lugnat sig ett tag - i Thailand kom jag inte ihåg mer än en enda dröm när jag vaknade?! Vad berodde det på liksom? Tidsskillnaden kanske... nja nja.

Det enda man gör här hemma är att frysa typ! Jag fryser & fryser. Ingen jacka & inga skor hjälper ju fan helt emot kylan.. Kanske ska man börja med termos? HAHAHA.
Nej - men lite värme skulle inte skada.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar