tisdag 16 november 2010

Jävla 3 !

Idag har jag;

Jobbat.. Det var ju rätt stressigt! Not. Haha, inte ens fullsatt & vi var TIO pers! 5 praktikanter, 2 provjobbare & så vi 3 som jobbade! Oftaaa. Plus att vi hade "finbesök" idag, Christian ifrån Lite Sällskap va där, gud va många brydde sig! Han betedde sig dock som att han va Elvis Presley eller nåt. Usch, slisk !

Sen.. Träffat pappsen, gett han sin fars dags present & lunchat med honom på Mat & Muffins - Club Sandwich! Fy fan vad go den var, värd varenda krona. Plus att man fick lant chips runt om mackan på tallriken, YUMMY ?! haha. Efter det shoppade vi lite, present till Niklas är nu fixad & det ska bli MYCKET intressant ifall han kommer gilla den...?

Sen.. Skulle jag ta ut pengar åt pappsen, gick det? NEJ.. Provade TRE stycken & tekniskt fel på alla. Så jag gick till banken, dit kom även Amanda! Wii. Fick ett svar att ingen som hade swedbank kunde använda sitt kort & dom visste inte när dom skulle fixa det :S oftaaa? Jaja.

Sen.. Drog vi på stan, kollade runt & jag fixade saker som busstidstabell & min telefon.. TRODDE JAG. Han va lagom kaxig därinne, kunde ingenting & när han väl hade format om min telefon så trodde jag att den funka, för det sa han. Men ikke, märkte jag när jag skulle åka hem - AAAAAAAAAAAAS! I alla fall blev det en stor varm choklad med grädde på Waynes! Myyyyyys. Skönt att få prata av sig lite, det går så himla bra med min Amanda! Vi är bra på det ;)

Sen.. Drog jag gratis hem med bussen eftersom kortet inte funka & hade blivit lovad hämtning utav Micke om jag smsa när jag var i närheten. Det gjorde jag men ingen Micke kom :O Tillslut kom Tommie, precis innan jag höll på att dö i frostskador & han bröt loss mig ifrån min plats & skjussade hem mig! Dagens hjälte! Hahahaha..

Det var väl allt, hittills, ikväll känner jag starkt för att börja mitt Paradise Hotel maraton! Eftersom någon har fixat sig ett PS3 som underhållning -.- !

Nu blev jag hungrig också, GREAT ! Ganska logiskt i och för sig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar