lördag 27 november 2010

Nu sitter jag här, med Niklas & Fredrik, kollar på en sjuuk jävla film & stör sönder mig på alla. Nej men.. Idag har jag i alla fall jobbat 11.00-19.00 ! Trevligt, idag var vi helt själva på hela nöjes kändes det som, väldigt tomt utan alla lunchgäster utanför, alla starboys som repar eller alla teniker & kockar.. Eller jo, det var vi & två kockar & ingen hade nyckel till förrådet där alla dukar & sånt finns. Men det fixa allex såklart ;) Fjäsk på hög nivå.

Idag fick jag även prata i MIKROFON.. Va fan! Haha, inne i "Bubblan" där vi serverar glögg till alla julbordare innan dom ska in & äta brukar starboysarna stå i baren & ropa upp alla sällskap när dom får gå in, det jobbet fick Allexandra göra idag! Haha, men ja styrde upp micken rätt fint & det gick så bra så! Fick till & med beröm. HAHA!

Nu har vi i alla fall ätit pizza, fan va gott ! Fyller upp lite tomrumi min mage efter ett mål mat! Orkar aldrig äta innan jag går till jobbet & på jobbet äter vi bara ett mål mat liksom, mer hinns inte. Man är inte hungrig heller, men EFTERÅT, då ni.. Kommer hungern. Så det blev en Africana med Bea & en Ramlösa Citrus! MUMS.

Nu ska ja kolla vidare på den sjuuuuka filmen & njuter av ledighet tills på ONSDAG :D Shihooou. Vi slapp kånka bord & stolar måndag & tisdag, vi är helt enkelt för bra!

Puss da.
PS. Kolla i spegeln... DS. HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar