onsdag 3 november 2010

fuck off.

"you cant go by train tomorrow, it's to much water in Trang and everywhere.."

GAAAASHSHSHAHAHAHHAAD. Sug!

Idag har det vart stekhett veder, vaknade vid nio, kollade ut.. Moln! Fem minuter senare sprack det upp & vi rusade till beachen - jag hade en FETT god frulle = nybakad baguett, tonfiskburk & 2 egg ! & en yogurt. gjorde mig en fet baguett utav allt utom yogurten, den fick Sally (:

I alla fall, det blir inget train for oss till Bangkok, allt e oversvemmat! Fattar ni nu vad mycket vatten det har kommit? Som tzunami utan vagen..

I alla fall, solen e tillbaka & vi njuter har imorn ocksa, sen drar vi med flyget till Bangkok istellet, pa Fredag! Suger, men det e enda losningen.

Jag gillar min nya harfarg.. Jag e inte blond langre. Jag e vit. Dubbelt sa vit deto brunare man blir! HAHA. Kul! -.-

jaja, nu ska vi dra & eta hos Big Moma - YUMMY!
CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar