onsdag 17 november 2010

Polis potatisgris

Bra dag idag, men fy fan va stressigt det var där ett tag. Jag blev helt plötsligt ensam i buffén, Anna i kassan & Jag.. Sen en jävla massa praktikanter som gjorde vad? Typ spelade bowling & va på andra ärenden! ÖÖÖÖH. Hjälp - fullsatt med 200 gäster typ & så va det jag & en liten praktikantpojke.... Men det fixa vi & sen blev det lugnare, jag har fått jätte mycket beröm utav alla på jobbet idag, det kan ju bara båda gott :D

Sen blev det bussen hem, med Becka & Ohlsson som sällskap, trevligt trevligt! Jag & Becka fick GÅ hem båda två, ända ifrån Graninge.. Hon hade dock lite närmre ;) Haha. Direkt när jag kom hem åkte grytan på spisen & jag serverade min Spagetti Carbonara till sjuklingen & arbetsmyran!

Men nu måste jag dra ! PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar