måndag 15 november 2010

SJUK

igen.. Fy fan vad trött jag blir. Fyra, nästan fem veckor innan Thailand gick jag med rethosta & feber till & från. I Thailand blev det bra efter bara några dagar, slemmet försvann till och med. & så nu, när jag kommer hem, går det TVÅ dagar & slemmet är tillbaka, hostar till och från, andas som ett jävla kulrör på natten & näsan är tät. ORKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Jävla sit Sverige.

Regnar gör det bara också, VART FAN ÄR MINUSGRADERNA och SNÖN, som va utlovade. Hellre det än regn! Hatar regn. Hatar Sverige.. Älskar Thailand!

Så nu ska jag mysa ner mig i sängen med darling, kolla på Sherlock Holmes & bara va. Pappa var ändå inte hemma & kommer inte hem förens vid fem, så jag åker nog dit imorgon istället! Tror jag.

Hmmm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar