tisdag 23 november 2010

Jul fix!

Nu ska jag vara otroligt vuxen & fixa alla mina julklappar i tid. Alla andra år så har man gått & tänkt, eller inte haft pengar när man väl vet vad man ska köpa förens tiden är knapp & stan är FULL med köpgalna idioter.

Så nu! Har jag tagit reda på ganska mycket info, har två personer som är mycket svåra att få ur något & det är Philip & Niklas. Den ständiga kommentaren "jag vet inte" börjar ju bli tjatig! Ni måste ju veta något ni vill ha, grabbs. Resten har jag koll på & ska verkligen försöka komma iväg & handla det jag vet i alla fall, nu snarast. Annars kommer pengarna rinna ur händerna på mig & det är ju verkligen inte bra. För jag får typ inga förens löningen i December & det blir inte mycket pengar.. SHIT ! Aja.

Nu ska jag koka mig lite korv & göra ett ägg! Mums.
Sen kommer Liam & vi ska ta en sväng förbi Nöjes för att lämna kontonummer & så, sen ska vi bara mysa till oss här på Herrhagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar