onsdag 17 november 2010

Mystiskt

Har hittat en massa saker jag vill ha.. Kläder, smycken, skor, väskor, tekniska prylar! Men inga bilder kommer upp, för det kvittar vad jag än köper så är det alltid någon i min umgängeskrets som också köper det! Jag har självklart köpt saker som andra har också, men när det gäller mig så lyckas alltid NÅGON köpa likadana saker som mig :p Köp något eget! Inte för att jag bryr mig speciellt mycket egentligen, det kanske verkar så nu, men ville bara förklara varför ni inte får se något! Blaha blahaa.

Ligger här & datanördar mig medans Niklas spelar.. Va heter det? GTA? Playstation i alla fall, växer man aldrig ifrån det där?

Har hittat en massa skoj nu också, så ska försöka mig på en ny desing på bloggen! Dock hittar jag inte en sida jag vill hitta, fan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar