söndag 7 november 2010

ready to go

Idag har vi haft kultur dag! FY FAN VAD VUXET (:

Vi kom pa att vi ville se lite utav thailands religion. Sa vi snappa upp en tuk tuk, drog pa tur, Big Buddah (shiiiisses va stor), Golden Mountin (fy fan va trappor), & ett munk..tempel? typ. Kanske. Fint o krussedulligt o fullt med massa rokelser o buddahs o mattor man kunde be pa. Coolt! Meeeeen, efter vi kom till andra platsen drog tuktukarn, utan pengar? smart? HAHAHA.

I alla fall, efter att vi hade vart vuxna sa drog vi med taxi till MBK, motte Mamma, Roggan o Carro - som nu e i Bangkok dom ocksa! OCH LIAM - offcurse, berde honom tills ja fick mjoklsyra. GOSIBEBIS! Roger flippa ner en thailendare pa glass baren kom fram, tog med sig Liam o gick... HAHAHA. Dom gor sa hela tiden her, alla elskar honom.. Blond & Bla ogon.. Fan, fin stavning! Jevla dator.

Vi gick even over till... ah, har glomt namnet, shopping centrum pa S... det va typ tre hus som satt ihop med tunnlar over vegarna & alla hus hade 6-7 floors! OOOH. Allt va ekta dar med, svindyrt, precis som hemma! Men gilla.

Hmm, ja! Sen blev det BIO for mig o Nicko, han i kassan hade jevligt svart att fatta att jag inte ville boka biljetter till Harry Potter som inte ens haft premier, utan att ja ville se en annan film.. HAHAHAHA stupid. Men det gick tillslut o vi kollade pa Dude Date & kekade ostpopcorn (: Filmen var aaaasbra, se den!

Sen drog vi hem, vilade fossingarna i tre minuter o drog ner pa Kaoshan Road der vi bor, for shopping! Nu e vi panka o redo for att aka hem! :D :D

Inte for att ja vill hem, va ska ja hem till :p Inget jobb, inga pengar, venner? Dom har jag inte hort av, bara... 2? Ajaa, kanske inte e verst saknad ! Min mobil har ju dock inte vart igang pa en HEL MANAD.... Dutti mig!

Jaja, nu ska ja upp o packa upp alla kassar o ner i veskan, imorn byter vi hotell for sista natten i Bangkok!

PUSSSS

3 kommentarer:

  1. mig har du hört av och JAG saknar dig bannemej! så när du kommer hem får du allt så mig en pling så ska vi dejta! :D loooove you

    SvaraRadera
  2. amanda - självklart !
    putte - dä ä min hamster det ! ;D

    SvaraRadera