onsdag 17 november 2010

att lägga av , torpeden som blev snäll.

Jag är grymt sugen på att göra om min blogg, dock tänker jag inte ens försöka! Jag kommer inte få det att se bra ut, men lite färg skulle inte skada? Fast svartvitt är enkelt & snyggast, egentligen. WHATEVER !

Det blev ingen Munkfors, Ulle var krasslig & så.. Så vi drog till Bergvik jag & Linda, kollade runt, småshoppade lite & mös. Haha! Svängen blev även via systembolaget, katching! Haha.. Mycket Haha ifrån mig du..
När vi kom på vägen upp ifrån Bergvik ser vi blåljus överallt & jag kollar på vägen;
- Det ligger någon där!!.. Nej det var en snöhög.
- ALLEX DET ÄR EN ÄLG!
- HAHAHAHAHA..

Bra där! Men ofta, en älg på vägen vid Bergvik? Ni vet emellan Bergvik & Biltema ungefär, mitt i smeten! Stackarn :(

Sen drog vi hem, jag åt en KORV för jag va hungrig igen (jag är nu inne i min hungriga period, det skiftar som fan) & jag gillar det inte.. Man kan ju fan inte äta hela tiden! Nu har vi kollat på Komisarie Späck, fy fan vad dålig. Men jag älskar Grynvald, jävlar va rolig han var! Resten sööööög.

Nu blir det Greys Anatomy sen ska jag kolla klart på kungarna av Tylösand jag har inte ens kollat klart på det ju! HALLÅ ALLEX.

Fin bild på mig & Emelie (:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar