söndag 21 november 2010

Söndagsmys

Då var dagen nästan över. Sitter uppe på Herrhagen nu, har kollat på alla mina program & nu är jag inne på filmen .. & så kom Polly! Den är för rolig.

Har även smetat i mig en fet jävla pizza, Africana med Bea - ifrån Opera såklart! Man får äta fet inyttig mat när man bara äter en gång om dagen!
Trött är jag också, jag som ville se skräckis sen, kommer jag orka? Nattugglan brevid mig lär ju orka i alla fall, han som sover ända in på eftermiddagarna!

Imorn har jag inte mycket mer planerat än en trip på stan, tror jag, jag vill att min förbannade telefon ska fungera! Annars måste jag fan köpa en ny. Där med basta. Jag vet ju vilken jag vill ha & allting! GE MIG, snälla. Please!

Jag & Linda har även stooooora planer, tyvärr kan vi inte börja med dem denna vecka, men nästa vecka ska ni få se på fan! Då blir det gymkort & en seriös veckoträning. Nu ni (: Då kommer allt av det goda försvinna - till och med hemmalagade pommes & sånt - INGEN SKRÄPMAT. Förmodligen kommer jag få svälta, eftersom alla i min omgivning lever på sån skit (: GOTT. Träningsverken letar jag efter, det var längesen!

Jaja, nu blev det ett jävla inlägg igen, jag liksom kommer bort mig i mitt skrivande & bara maler på! HÖRS DA !

Kolla in kost...pyramiden? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar