onsdag 14 april 2010

alla tankar !

Min dag har vart rätt intressant! Började hos Johanna då, på Aqua! Färgade ruffset, hej Barbie ! det blir så ovant när man färgar bort utväxten, men denna gång blev jag verkligen blond, ljus som fan.. Skönt att slippa dom gula tonerna men.. AH ! Nu är jag blond som fan istället för blond. När jag kom hem, blev jag hämtad innan jag hann gå innanför dörren tror jag.. av Linda & Jesper, vi åkte tillbaka till stan (-.-) hahaha.. Va på Swedol ! Köpte toning & åkte hemmåt !

Vi drog till Tidafors, till Molkom, till Jesper.. Där skulle Jesper tona Lindas bil.. & det gick fan inte fort. Men jag roade mig med att mata hans får i ladan (han hade jätte söta fårbebisar ute i hagen med), läsa Lindas psykologibok, INTRESSANT faktiskt.. va hette han.. Freud ? Han hade väldigt mycket konstiga idéer om människan han.. Om jag också berättar allt jag tänker, blir jag känd då? Skulle inte tro det.
Va gjorde jag mer, kollade in Jespers lya , hahahaha.. åt upp Malms godis, mums.

Sen, när Jesper hade fått ett akut bajsanfall & monterat ihop dörrfan efter många om o men så åkte vi emot Molkom, dom släppte av mig & jag åt mat, sen hämta dom mig & vi åkte på en tur.. Himla massa åkande på mig på senaste tiden.. Börjat bli nyfiken på vilka som är ute & åker också, hur kommer sig detta ? Sjukt.

Ligger här & lyssnar på samma låt om & om igen..
Börjar känna mig löjlig..
Haha, nej men jag blir irriterad på mig själv, SLÄPP SAKER, allex.
Sitter o funderar på en massa också, det är så mycket som snurrar i mitt huvud, känns som att det blir för mycket ibland :p Men jag menar. Allt är hemligt. Haha, så jag kan inte precis prata av mig. Men det är stora grejer vi pratar om :O
Nu diskuterar jag med mig själv känns det som.. & jag skriver fan inget vettigt.
Så hej.

Mamma & jag ska ha STÄD-DAG imorn - YIPPIE KAYEY MOTHERFUCKER.
bästa ursäkten, efterlyses !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar