söndag 18 april 2010

crack a smile.

Min gårdag var ju lite halvt kul sådär :p Jag började såklart dagen med att vara sådär härligt bakfull som man kan bli ibland.. Inte vart det på länge nu, hur mycket jag än hinkat så har det gått bra dagen efter! Men inte igår.. FY! Det måste vart Kir flaskan jag satte i mig, EFTER cidrena.. Haaaahahaha.. Peppis låg väl på samma nivå PLUS en vinliter, så hon mådde väl inte heller helt okej vad jag hört ;)hahaha..

På kvällen blev det kött & potatis ! Mums, jag bestämde mig för en lugn kväll redan på morgonen.. Under kvällen kom Jimmy hem till mig (döende tror jag) & vi satt & babbla i min soffa, trevligt trevligt (: Innan det blev sängen så hann det bli slutet av Benjamin Buttons otroliga liv, jag hatar slutet på den filmen.. SORGLIGT !
Sen blev det Wild Kids x2 & Andra Avenyn - HALLÅ DÄR ROLAND ? Men han kommer inte dö, det vore typiskt honom att misslyckas med ett självmordsförsök..

Nu har jag rensat alla mina kläder, ska byta däck på min bil, sopa bort löv ifrån taket & kanske åka inlines med mamma ? JISSES. Ingen latmans söndag här inte? Sen kanske det blir en liten Resa? (:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar