tisdag 6 april 2010

häääääärj..

kan inflika gårdagens kväll i denna dags blogginlägg ;D Blev upphämtad av Peppis & Åse, det blev något varv innan vi mötte Christer som ville åka med när vi skulle dra så vi plockade upp honom hemma hos honom, sen bar det av på äventyr. Slutade i stan en massa varv, hälsa på Becka en sväng i Orrholmsgaraget ;D & sen tillbaka. Bara snurrade & snackade en massa skit :p Lyssnade på Christermusik... Not :D

Idag vaknade jag ur min helt sjuka dröm som jag måste skriva om;
Jag & Peppis bodde på collage, kristet collage. Den där filmen häromdagen måste ha stigit mig åt huvudet. Ahmen i alla fall, jag sprang omkring & letade efter ett utav mina täcken, som jag hade i min säng (förövrigt så stod alla sängar ihopskuffade som en stor säng i tjejrummet & det var jätte stökigt) Så Peppis städade & jag letade efter mitt täcke. Sen helt plötsligt skulle vi duscha, alla i ett stort duschrum som såg ut som min gamla gymnastiksal i sthlm :S alltså, mina gamla kompisar dök upp, dom hade också börjat där. Jag hittade i alla fall mitt täcke i LÄRARENS SÄNG?! hahahahaha... & det blev jätte mycket kaos över detta, eftersom det såg ju kanske inte så bra ut.. Blaa blaa. sjukt, låter nog inte lika roligt som det va!

Nog kristet, idag ska vi verkligen inte va kristna - idag ska vi grogga (:
Efter att vi har hämtat Åse i stan & så då förstås. Sen kör vi - härligt !
Kan ju bli en intressant kväll (:

Btw, här skulle jag ha länkat Nathas blogg om jag visste hur man länkar :D
hahahahahahahha.. Så ta reda på vad hon heter & LÄS hennes inlägg, hon har fått sig en spark i röven nu så det är bibelvarning på henne också ;D WIHOOOOU.

Let's play your game.
Looooooser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar