lördag 17 april 2010

sådär dagen efter..

Ja, gårdagen då.. Fy fan vad kul jag hade (: Jag & Peppis började dricka hemma hos mig vid fyra snåret & satte på Coraline medans jag sminkade Peppis & efter någon timma kom Wingård, som skulle vara våran chaufför under kvällen. Det började väl ta sig & vi drog iväg & hämtade Linda, sen Sarah ! & partytåget gick vidare.
Vi var nog överallt tror jag, vart va vi inte? Ett jävla åk fram o tillbaka i alla fall & en massa skratt. Softbar & hemmafest, där jag stannade? Hahaha.
Kvällen slutade hos Bubba i Molkom i alla fall (: Hette han så? Inte en blek , Micke? Nej jag vet inte.. hahahahaha..

Kul som fan hade jag i alla fall & detaljerna skiter vi i, för jag orkar inte skriva ^^ Men jag har en himla massa videor & bilder som jag skrattade en hel del åt imorse.
Även mitt utskick i sms - BRA ALLEX -.- hahahahaa..

Tror jag va full när jag vakna imorse.. Eller så va det en redigt snurrig bakfylla.
Vilket det nu va, så bryr jag mig inte så mycket nu!

Sen vill jag typ slå mig själv hårt i huvet & aldrig mer vakna, på grund av vissa saker.. Jag ångrar mig. Får man det? Snälla. Det är inte mycket jag ångrar, men jag tror att.. GAH. Jag tänker inte skriva något här.. Vi skruvar tillbaka tiden lite bara.
Nu nu nu nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar