tisdag 20 april 2010

en gång är ingen gång, två är lika med noll..

Hmm, det har blivit dåligt med saker att skriva här, men! Det betyder inte att ja tänker sluta skriva.. Även om det är noll personer som läser, eller hundra.. Så känns det bra att skriva av sig då o då..

Igår hade ja & Linda en ganska konstig dag för oss, vi skulle tvätta bilen nere på preem.. Det slutade med att vi satt i bilen i timmar & prata istället, allt mellan himmel & jord. Peppis kom ner en sväng & det blev att åka till grabbsen så Malmis lagade Lindas bil ! Öhm, vart drog vi sen? Ner till preem.. HAHA. Stog & larva oss med Tommie & Jimmie i nån timma till innan det blev garaget igen & sen hem till mig för Alfapet & What happens in Vegas - ÄLSKA. När Linda drog lite efter tolv så fick jag lite halv ångest över att sova ensam, men som tur va ångra hon sig o ville inte hos sova, så vi drog ut o cruisa några timmar till ;D HAHAHA.. vilken dag. Wohoou.

Efter det så blev det sängen, va ganska trött & jag somnade ganska snabbt.
Har fått för mig att jag inte kan somna på kvällarna & jag tror att det gör så att jag kan sova ännu mindre? Men igår gick det.
& min otroligt hyggliga mamma kommer lämna mig inatt med, haaaata :O
Jag vill inte va själv i det här gigantiska huset !
Blä.

Idag blir det att rida Vildhäst, tror jag.. Om jag kommer iväg.. Folke (: Väldigt folkilsk :p HAHAHAHA.. Nä, jätte söt.


Alltså finns det en munter själ i detta län?
Alla har bara gått in i nån jävla försvarsbubbla.
Snart orkarinte jag heller vara trevlig längre..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar