tisdag 27 april 2010

Dagens bravader!

Ja! Typ klockan ett kom Peppis till mig, vi satt väl hos mig ett tag & sen drog vi ner på stan, åt Kinamat & gjorde ärenden. Sen blev det att fara till Molkom, hänga på Preem med Linda & Tommie. Sen hämta vi Åse & for iväg emot Filipstad.
Åkte runt en sväng, va in i ett Spökhus - CREEPY. Kommer in i ett stort hus & lyser upp med mobieln i taket.. Ser något svart flyga omkring överallt.. Vrålar "FLADDERMUUUUS" o springer ut. Hahahahahha.
Sen våga vi oss in igen, upp på övervåningen o shit :p Alla rum var stökiga som fan utom toan...? Det va klinisk. Mysko. Usch!

Efter det blev det mera cruis, jag körde såklart. Mycket flumm & grymt mycket skratt. Massa folk som var ute o hade matkrig i bilarna, HAHAHA.. liv? Men det va kul att se på. Babbla med en massa folk med.. Jag själv trodde jag va anonym när jag kom dit, men folket visste tydligen exakt vem jag va & vad jag hette! HAHA - sjukt da!
Ogilla :p Men gilla folket - trevliga killar dä !

Men i alla fall, vid tolvsnåret drog vi hemmåt Molkom, lämna av Åse.. Drog emot stan & när vi kommer till Shell Nobel kommer det en Piketbuss o möter oss.. Tvärvänder o åker efter! :O Hjälp. Men han stanna rätt snabbt. Hmm? Sen säger Peppis "ta ett varv i stan då" o jag lyder.. Kommer upp vid tågstation & frågar Peppis "får jag köra in här nu" o hon "jaa.. men inte när det är rött" HAHHAA.. & efter oss får vi en polisbild till! :O Då trodde jag det va Hejdå körkort! Men men.. dom åkte efter mig enda till SATS & sen svängde av PJUUUUUUUUUH !! Men DÅ, åkte Allex hem -.- ! Bannemej. Har dom tråkigt eller vadå?

Så nu ska vi kolla komedier & nanna kudden!
CIAO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar