tisdag 13 april 2010

hallå där.

om man ska sammanfatta dagen, så har vi ändå fått mycket gjort? arbetsförmedlingen, banken, frissan, posta brev, sol-schteeka, prata om allt möjligt, gå till Haga, ge upp hoppet, äta baguette, leta mobil (SOM FINNS), hälsa på emma (: & allt detta från 14-17 ! Wihooou.

Nu har jag i alla fall bokat tid hos frissan, vilken kommer göra mig sååå snygg. Haha, nej men jag kände inte orken till att köpa dålig färg, tjata på mamma & sen va gul i en vecka! Nepp, så det blir frissan. Jag bjuder mig själv på den, eller ja Banken gjorde det. Himla snällt!

Men nu, när jag kom hem jätte mycket tidigare, sååå blev det ju tråkigt helt plötsligt. För nu har jag ju inget att göra & ingen utav mina kära vänner svara på mina sms ;( Buhu. Det får la bli en film i det fina vädret då! Eller något.
Mamma har börjat erbjuda mig fina tjänster också, hus-arbete - MOT BETALNING :O wihou.
Det blir.

Nu vill jag mest ha imorn, sååååå ! hur ska vi fördriva tiden? Film va det ja! Gud vilket meningslöst inlägg, men nu vet ni i alla fall vilket meningslöst liv jag har !
Wihou.
Wihou.
Wihou.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar