söndag 25 april 2010

vilken kväll..

Håhåhå.. Sitter här & tänker över vad som egentligen hände igår.. Först var ju jag & Sarah på Bergvik, skulle handla partyblåsor till kvällen.. Men hitta vi något? Nej. Självklart inte! Efter stan blev det en sväng hem till mig för att fixa till sig & sen blev det hem till Linda för förfessst ! Det va Jag, Linda, Sarah, Malm, Hannes, Fiffi & Therese! Kewl kewl.

När vi styrde emot Fritz åkte vi med? Ja Sarahs people ! hahahaha, som hade skum toning på bilen :O HAHA. Väl framme blev det party på hög nivå, mycket skratt, kaos & bråk som vanligt :p Jag förstår mig inte på folket ibland ^^ Men men, det va en super rolig kväll.. med mycket diskussioner på konstiga nivåer? Men jag har en kommentar på hjärnan som jag INTE MINNS vem det va som sa till mig :O & jag vill veta vem det va.. HAHA.
Världens snyggaste video har jag på mobilen nu, även utlagd på facebook ! Love it.

Alltså det roliga va, vart va Fritz? Var han ens på festen? Jag tror ärligt inte att ja såg honom någon gång under kvällen. Påkommen på toan blev jag med, VEM VA DET !? hahahahahaha.. Ja som sagt, många tankar som snurrar runt nu.
Men det ska diskuteras nu, medans vi grillar i Tidafors ! MUMS.
CIAO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar