torsdag 8 april 2010

Blah blah blah..

Ja du, varför vet man aldrig vart man ska börja.
Gårdagen, var kul - Jag & Linda drog in till stan, skulle leta efter stolar & bord? Haha, det va inte det lättaste med den damen kan jag lova, efter mycket fläng hamnade vi på sommarlagret, där vi hittade en massa annat kul & efter en stund SÄNGAR ! Så vi låg där & guppade & provade.. Sen när vi reser oss upp kommer det fram en kille & frågar om vi behöver hjälp.... HAHAHAHA (: & jag svarade att vi skulle faktiskt ha stolar. Då sa dom att dom hade stängt & vi vänder oss om o dom har släckt ner halva sommarlagret! HAHAHAA, ofta. Bra jobbat A & L , pinsamt. Sen drog vi vidare ut emot Bergvik & Biltema & jag vet inte vad.. Inga resultat.
Så vi åkte hem, hahaha.. Det blev att babbla med girlsen i Molkom ett tag innan vi drog hem till mig, för att lana med Alfapet (: Gilla att hon aldrig vinner över mig. Hon också. HAHA, rullade in 108 poäng på första ordet en gång också & då klicka hon ner rutan direkt, VAD ÄR DET FÖR STIL..
Nu babblar jag på om helt onödiga saker..
Kvällen var mycket intressant & mycket skoj (; Vi drog ut senare, kom hem 03.30 typ.
Hääärj på boysen var det också.

Annars.. Vettofan just nu, jag vill stanna här, pga av min familj.. Annars skulle jag nog kunna sätta mig på andra sidan jordklotet & pimpla med påven om det skulle va så. Så mycket värt är Värmland, varför kan det bara inte hända något extremt kul. Jag vill känna lycka i kroppen.
men det är försent, i guess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar