söndag 4 april 2010

What i night!

Då, vart ska vi börja nu :p igår - vid femsnåret kände väl jag mig någorlunda kör-bar.. Not. Men ändå, jag drog till stan, hem till Nathalie. Där fanns även Josse & vi tre styrde grillen - Kycklingfilé & potatissallad ! Gott. Sen började alkoholintaget, spel, skratt & ETT JÄVLA jag har aldrig. Förbannade spel, :p
Rebecka anlände även till vår lilla grupp & efter förfesten blev det nöjes! För fulla muggar, skratt, dans, härj & bråk! Lyckat. Jag var väldigt trevlig också fick jag höra! Hahahahahahahah..

Efterfesten blev tillbaka i inre hamn, med macaroni & cheese men INNAN det så vilja bara påpeka att vi GICK ända hem... HAHA. Det gick inte bra, jag trillade när jag skulle bestiga ett berg & slog i min knäbåge!
Men hemma, lalla vi runt, sen bäddade Natha ner mig & jag vaknade i hennes säng imorse.
Det blev att sitta på Nathas baksida hela dagen, grillat, snackat skit & stekt & sen blev det film, kommer inte ihåg va den hette, men den är jävligt bra :p Jisse, bli inte kristna! Det går er över huvudena. hahahahaha..
Tack för igår kväll i alla fall, det gör vi om.
Jag går inte in på detaljer, det blir så jobbigt om någon läser det.
HAHAHAHAHHA.

Sen tog jag min SupesNissan & styrde hemmåt, kanske inte heller helt lagligt! Men bra gick det & där fick jag PIZZA ! mums fillibabba.
Nu sitter jag här, kollatpå Wipeout - TACKA GUD ATT JAG INTE KOM MED !! & nu kollar jag på Ballar av stål. Intressant. Sen blir det nog en tur med Peppis & Åse.
& sen ska jag soooooova sött (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar