onsdag 14 april 2010

allex Funderar!

Funderar starkt på att döpa mig till blondin-allex här på bloggen. NOT. Men jag funderar dock på att starta en sån där otroligt larvig videoblogg? Vem vet, jag tror det skulle bli jävligt kul. Nu är ju inte jag den som skulle kunna sitta & prata helt ensam tror jag, det skulle nog bli katastrof redan från början.. Men vem vet. HAHA, förmodligen skulle det bara bli en massa fnissande & tysta ord.

Funderar även på ifall kungen gillar sin profilbild på enkronan? Jag menar, han ser rätt kantig ut? & det är ju rätt många som kan se den. Skulle jag möta kungen, så skulle jag fråga honom den frågan, sen skaka hand & gå.

Funderar på om man kan ha så mycket otur att man hamnar i guinnies, Guinnes, va fan heter rekorboksjäveln? Ah, ni fattar i alla fall. Kan man det? Det vill jag veta, för jag tror att jag är ganska nära ett rekord. Fast det kanske måste va allvarliga oturligheter, som att ens hus brinner ner eller något sådant dylikt. Där ni, lät jag smart.

Funderar på ifall dom där 56 milen jag & Ulle snart lär få cykla runt Vänern, kommer att bli dryga? Jag sa att jag skulle va full på resan, men det förstörde genast Peppis med att säga "då kan du bli tagen för rattfylla" HALLÅ? Är cykel ett fordon? ÄR jag en trafikfara på en cykel på cykelspåret runt Vänern? Förmodligen är jag väl det.. Men i alla fall, skulle en snut ta mig för rattfylla på cykel vet ni, då skulle ja fan bli med i den där jävla rekordboken! För där går droppen.

Funderar på att ifall tyngdkraften på jorden försvinner, trillar alla ut i rymden då? Vi diskuterade detta häromdagen, men jag förstod inte värst mycket. Dom jag diskuterade med (HAHA) sa att man bara skulle flyga runt lite.. men då borde man väl kunna åka ut i rymden om man simmar lite i luften?

Funderar på varför man överhuvudtaget pratar olika språk runt om i Världen? Jag menar, tänk va jävla lätt det skulle vara om vi alla prata likadant? Jag förstår väl om folk pratar olika från början, men kan inte alla bara lära sig ett språk?

Funderar på hur dom valde stoppljus-färgerna? Röd-Gul-Grön.. Varför? Om jag fick välja, så skulle jag tagit, Rosa-Vit-Blå ! Tror jag.. Turkos är väl fint med. Alltså, röd-stanna! kanske förknippas.. Grön-kör! iofs.. Men GUL DÅ?! Åkellerståstill, det du hinner typ..

Nu ballar mina tankar.
Men nu vet ni.
Ge mig lite svar.
Jag funderar på att bli fiosof, har dom bra betalt?
Eller det kanske man bara är, det kanske inte är ett yrke?



inlove, påtrerosa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar