torsdag 15 april 2010

Plötsligt händer det..

Ligger här & lyssnar på när min bror pratar i sömnen, jag blir lika rädd varje gång, innan jag inser att han är där inne. Börjar känna hur ögonlocken är tunga, men jag måste ju blogga innan jag går o lägger mig. Har även en otroligt framgångsrik konversation med Christer på msn, hahahahahaha.. Den handlar om MAT ? Ofta. Sanningen är ju den att jag är så enormt jävla skithungrig också, sådär så att det svider -.- & då är det nästan inte ens kul att diskutera mat !
JOBBIGT VA.

Inatt fick man inte sova mycket, för när man väl har somnar, ringer telefonen! 3 frusna småpojkar vill bli hämtade på 63an på grund av att dom hade fått motorstopp.. Efter många om & men åkte jag.. Fy fan vad snäll jag är. Hade någon hämtat mig? Nej, jag hade antagligen fått gå hem. I alla fall, så kunde ja inte somna efteråt, va fan det nu berodde på.. & mamma kom ju såklart in & väckte mig, iofs va klockan halv ett men..

Denna dag va enormt dryg i alla fall. Jag gjorde absolut inget mer än att dammsuga hela huset & städa mitt rum (Vilket innebar att ta upp alla kläder som låg överallt, lägga dom i en stor hög på mitt bord & bädda sängen)... Duktigt? Fick passa böl-liam ett par gånger med, missnöjd bebis det där! Alla vänner var upptagna :( Stackars ensamma allex. Jag måste skaffa mig ett tidsfördriv. MEN! Klockan åtta kom Peppis & hämta mig - Savior of the day ! Vi drog ner till Preem, sen till Skoghall (: Hälsade på N & S ! Det var en trevlig snabbvisit, skjussade ner dom till centrum, dom skulle på fest & drog hemmåt igen ! Men först Donken & så fick Allex köra, för Peppis skulle äta, wihooou 740 ! Brum brum. På 63an hade det även hänt en olycka, två bilar som krockat, min & Peppis reaktion va rätt snygg, båda SLÄNGER på sig bältet när vi såg blåljus överallt ! Hahahahahaha... Jävlar va platta bilarna va & en vit FILT över en person? Innebär inte det.. död? UUUURRRGH.

Jag har blivit besegrad i Alfapet idag också, TVÅ GÅNGER -.- Grina.

Fick tanka Malms bil nu vid midnatt idag igen, bensinTorsken! när ska du lära dig unge man? Men det verkar ju vara fler som har det problemet här ^^,

Nu fick ni en detaljrik berättelse om min händelselösa dag (Y)
För övrigt, nu blir det Skippy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar