tisdag 27 april 2010

Highway man!


Ja ni, inte många timmars sömn inatt :P Spelade Alfapet/flummade med Christer till FEM imorse. Då fiskmåsarna hade kör utanför & det började ljusa fick jag min vanliga ångest & var tvungen att sova. Det gick rätt bra! Somnade som en stock, trots förkylning.

Har hittat ett ställe på Internet som jag BARA MÅSTE besöka, dock stog det inte vart det låg, men jag ska hitta det! Är nog inte så svårt, FAN VA LÄSKIGT ! Hade det inte vart ljust när jag la mig hade jag förmodligen dött om jag hört minsta ljud. Ett stadigt sovsällskap vore att skaffa sig, Allexandra!

I alla fall, här hemma hos Fader så SUGER ju persiennen, så jag kan lika gärna dra upp den tror jag.. Men jag har vaknat några gånger & sett vädret, men inte orkat bry mig. Sen fick jag sms utav P som ville komma på besök & det får hon ju självklart göra (: Så jag hoppade....(nästan) upp & nu ska jag laga mig en rejäl frukost med - Ägg, macka, te & ett glas juice, som jag ska avnjuta på pappas nya Soldäck på taket !
Känner mig vuxen, DET ÄR BRA.

Sen blir det nog att surfa runt lite efter jobb, funderar på om ja kanske har missat en chans genom att inte svara när det är något jävla Karlstad-nummer som ringer? Jag hatar att svara när jag inte vet vem det är..

& så kommer vi till mitt stora dilemma. Jag fick en Iphone utav pappa igår, nån jävla high tec sak som tar två simkort & har en massa kul för sig. MEN tror ni att ÄCKLIGA JÄVLA HOR 3 fungerar i den? NEJ. Suck.. HATAR mig själv för att jag skaffar det där var eviga år.. HATAR. Men som sagt sagt, jag tror jag har mina ideér, för jag SKA HA telefon, I LUV IT, juuuu.

Har lite ärenden jag måste göra - Nässpray, iliner & keso! HAHAHA.. ska jag inhandla idag. Nässpray är ett måste, iliner måste jag ha för att min är sluuut & Keso blev jag grymt sugen på, så länge Christer inte är i närheten. HAHA.

Just det, JAG måste fixa lite cash till helgen för jag har insett att jag vill till Nöjes, det sista stället jag sa att jag skulle till på Valborg för övrigt.. HAHA, men det är ju Hoffmaestro & Chraa ! Vill vill vill. Så jag tror jag styr det, varenda jävel ska ju dit så !

That's that!
CIAO.

1 kommentar:

  1. Ah, ja har hittat goooodaste drinktipset ever som måste brukas te fredagen. Bolaget på torsdag ? :)

    SvaraRadera