måndag 5 april 2010

Rött är rätt, vitt är vitt.

Ahmen i alla fall, eftersom Natha suger på bloggfronten & jag inte har något att läsa så skriver väl jag istället.
Igårkväll blev det en biltur med Peppis & Åse, vi hämtade upp Tommie & drog varv på varv, första gången det har vart riktigt kul tror jag, helt ärligt. HAHA, vad händer med mig nu då? Jo,ho Molkomsbo. Mycket skratt & tak/skuff sittande, KALLT som fan men jag hade gett mig fan på att det håller på att bli sommar nu (: Sen blev det jag som körde helt plötsligt istället & fortsatte med det hela kvällen.
Emot midnatt fick folket i bilen för sig att dom var hungriga så vi styrde iväg emot Donken & det fick bli en Jordgubbsmilkshake för mig, tack Åse :D hahaha.

Hemmåt & gasa lally lite till innan vi körde hem Åse, sen mig (: Tack för en kul kväll. Det behövdes verkligen även om jag var lite halvt borta i huvudet hela kvällen ;)

& nu då? Idag, har jag väl inte något speciellt planerat, sov ut imorse. Mamma hade vart inne & pratat med mig flera gånger & jag hade vart helt DÖD, svara inte ens. Helgen måste tagit hårt på mig. Drömde världens sjukaste dröm inatt, kanske ska förverkliga den ikväll? För jag vet att du vill. HAHAHAHA. Nej, fy mig, men det vore ju en upplevelse! Jisses. Jag kanske också vill, i mitt undermedvetna? SJUKT DA.

& NU ska jag DÖDA min bror som har gett sig fan på att jag ska få en hjärtattack inom en snar framtid, han skrämmer mig HELA tiden, jag blir galen. & jag som inte har några nerver, pjuuuh.

Ikväll - mys !

1 kommentar: