torsdag 8 april 2010

utfyllnad !

Dagen blev lite mer händelsefull än vad jag hade förväntat mig.. Jag åkte in till stan med The Family, blev avsläppt på stan. Bara råkade shoppa, det va inte meningen! Jag skulle kolla på present till mamma & hoppsan, självklart hittade jag mig något snyggt. I alla fall, det blev mat på Waynes för mig & kaffe för mina tomtevänner. Vi diskuterade allt ifrån... Ja, HAHAHA.. vi diskuterade mycket trevliga saker (: Kom fram till rätt bra slutsatser med ! Tuff tuff. Vi nämner inte det här.
Har ju märkt att jag har överkänsliga läsare.

Öhm, sen blev jag upphämtad, av The Family - vi åkte hem & jag drog till Beäff. Där satt dom o kolla på Wallander & den va typ slut så jag satte mig & lekte med råttorna sålänge.. hahahaa. Efter det blev det en åktur & sen hem till mig för, ALFAPEEET ! tadaaa. Jag vinner & vinner, börjar få lite väl mycket självförtroende nu! ;) nej men.

Sen frågar Linda snällt om hon fick låna min tele, det skulle gå snabbt. & jag är ju inte så rik på den. Men i alla fall, hon fick det & så pratar hon snabbt, lägger på & sissådär tio minuter senare blinkar det till i telefon "frånkopplat" - DÅ HAR HON GLÖMT lägga på & MALM JÄVEL har suttit & lyssnat på oss i tio min. Vilken jävla typ :O HAHAHA.. va sa vi?

I alla fall, så får människan för sig att hon är hungrig.. Så hon ska in till mc donalds ! & det va ju bara för allex att klä på sig & följa med. Tror inte jag skrattat så mycket på länge i alla fall, så det va nog tur att ja följde med. Förlängde livet med en 2 veckor minst. HAHAHAHA.. Linda fick krupp-anfall (:
Nu är klockan 02.43 - mr.terror bråkar på mitt tak & jag ska sova.
Vi får se hur det går.
Men nu fick jag ett mysigt sms, som jag förmodligen kan somna nöjt med att ha läst ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar