fredag 23 april 2010

short message..

Dagen började väl inte speciellt bra, Tack Christer Nilsson som inte gick upp (: hahahha.. Vi skulle typ sammåka & han va sååå övertygad om att han skulle komma upp.... Hur bra gick det? Inte alls bra, jag missa mitt möte & åkte in med Roggan till stan, mötte Amanda & vi gjorde en stor trip på stan.. Tror vi va i alla butiker som har kläder, HELT SERIÖST.. Hon letade byxor & inget dög !

Sen blev det hem till henne, laga mat - Pommes, Korv & bea ! MUMS.
& så vidare hem till Johan som har världens sötaste små Pitbulls ;D HAHA, nej men fy fan vilka söta hundar (: älska, vill ha. Jag fick agera en fin hundfotölj där ett tag (Y) Det blev Avatar - hallå , smurfar.

Sen kom min taxi & hämtade mig & jag styrde hem för film & gos med bebis.
Nu har vi spelat några rundor alfapet också, jag & linda & lite jimmy.

Inatt blev det inte många timmars sömn, så nu är jag helt slut i huvudet..
Men det var det defenetivt värt så att säga ;D hmmm.
sängen blir NU !
Hohohihihaha, Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar