måndag 12 april 2010

Dagens bravader..

Söndagen - Mammsen fyllde år , GRATTIS ! Det blev tacos & mys hemma, innan jag drog ut en sväng med Linda. Bakfull hon med, hahahaha.. Vi mötte massa folk vid preem & det blev grillning hemma hos BF´s parent, MUMS. Alla drack öl utom jag så jag fick bli chaffis sen.. :p haha, släppte av dom hos Nicko när jag skulle iväg & äta tårta & drog sedan dit jag med, satt i solen på hans baksida & bara babbla skit & killarna drack wiskey. Myysmys heeela kvällen (:

MÅNDAG - skulle vart till stan, men neeej.. Min bil är nu laglig, Jag Nicko & lite Malm kämpade hårt där ett tag, med den jävla FAST KILADE nummerplåten! 6 stycken bultar för en liten plåt ROGER ?! hahahahaha.. Men nu sitter den nya där i alla fall, vackert! Har även fått 6 stycken nya maj-blommor att sätta i min undebara lilla bil, hahahahaha.

Det har blivit mycket sol-schteek idag, älska det fina vädret. Men värmen ville inte dirrekt sätta sig till ro idag, det blåste burrkallt. Men det blev glass på preem & sen hämta Åse, "grilla" nere vid badstranden... Skulle vi göra. Men vi köpte pizza & åt den vid grillplatsen (: Mysigt. Jesper, Linda & Sarah kom även ner & det blev ett himla projekt med att kolla om isen höll för att gå på (: Sen blev det bil & uppochneråkande, tackluckeåkande & vanligt åkande. Mycket trevligt. Men nu är jag trött i fingrarna efter två bloggar så nu blir det film & sova tror jag? Vill inte sova ensam, har blivit sådär anti det igen. Bläää.. Här sover ju alla så tidigt på "barnveckan" -.- MEN! Jag har en idé .

HAHAHAHAHAHAHAHA för övrigt måste ju det nämnas att jag fick mig en fladdrare om öronen när jag kom hem, "Det har ringt folk till Roger & skällt ut honom för att han kör som en idiot med sin nissan här i molkom, allexandra!" HAHAHAHAHAHAHA.. jag döör. "jag kör aldrig fort" fick hon som svar & vi bara hoppas på att Roggan har glömt detta nästa gång han kommer hit (: HAHAHA.. hjälp. Sur kärringar, överkänsliga är ni.

CIAO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar