onsdag 21 april 2010

New Moon


Hej.. Eller nåt. Jaja, whatever. Blä, hatar att starta inlägg. Så nu har ja skrivit två rader om det också.. Inatt fanns det vissa saker, som gjorde att jag inte gick & la mig. Hmm? Hahaha.. Men i alla fall så somnade jag när ja la mig! Spännande. Ehm, idag har jag fixat & doolat här hemma, åt en seriös frukost - Ska försöka skärpa mig med maten nu. Åkte in till stan med Malm & Linda, jag va in på systemet en sväng inför helgens bravader. Åkte hem, värmde Chili Con Carne & ris 50% mat & 50% sallad på tallriken (: Bra Allex.

Min hals tar kål på mig med, den gör inte ont, jag är inte förkyld, inte sjuk? Bara tjock i halsen & pratar som en man/inget alls, rösten sviker mig mitt i meningar. Hmm.. Jag som brukar gilla att va hes, men detta låter mest som en avdankad gammal wiskey-kärrings röst :p OMG OMG OMG. Hahahahaa..

Precis kollat på New Moon också, för 4302:e gången! Den blir ju aldrig dålig. Tänkte dra på en skräckis men så kom jag på att jag var ensam hemma även inatt - så jag tror jag skippar det ! Känns ju rätt bra att ha ett hus på 123 rum helt ensam... Som en prinsessa i sitt slott. & jag är ju en prinsessa, jaaa absolut.
Men vart är min prins?
På väg hit, i guess.

Baaaaaaaah, Linda blir mitt umgänge ikväll igen , för tredje kvällen i rad, hon ska bara leka Askungen i några timmar till :p Undra vad vi kommer hitta på..? Märkte just precis att min mobil har vart avstängd sen ja stängde av den vid tre :P Glömde visst sätta på den igen, hur i helvete gick detta till? Det är fyra timmar sen strax.. Hahahahaah... Bra Allex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar