måndag 26 april 2010

du kväver mig.. av skratt.

Hahaha alltså seriöst :p hahaha jag tror jag dör nu.. skrattar ihjäl mig. Är jag död imorn så beror det på en skratt-attack som gick för långt. Hahahahahaha..
Packar i alla fall väskan nu, beger mig till alá Stada!
Där blir det pyamasparty & en massa mys i veckan med folk från alla håll o kanter.
Pappa åker på jobb så jag har FF ! Coolt da.
Känns bra? Ja.

Längtar till helgen också, Valborg! Få se, sist jag hade en rolig Valborg? Det var 2006 (: Fessssst hos Josse, men jag minns inte hur den slutade (: Vi satsar på en brakfest denna Valborg tycker jag? MmmmmMmmM.. Hörde att det skulle bli det också ;)


Här svänger det i humöret.
Konstigt? Nej.
Känns bra? Nej.

Om någon kunde vara snäll att hitta min röst också, så vore jag nöjd.

1 kommentar:

  1. Åh! jag kommer ihåg våran mysiga valborg.
    massa grill! =)

    SvaraRadera