lördag 10 april 2010

Maxim

Ja ni, Fredagen blev grymt lyckad tillslut (: Jag & Linda satt ju hemma & nördade Alfapet, tog en sväng i Molkom - DÖTT. Alla va i Filipstad - ofta? Haha, men i alla fall, Nicko, Hannes & Malm ringde, ville ha skjuss till Maxim. WOHOOO, så vi offrade oss & hängde med eftersom Hannes fyllde 20 & allt (: Haha.. Sen blev vi med in också. Va där i över två timmar, sen stängde det.
Nicko det jävla aset gjorde så jag fick en KVINNLIG strippa över mig också, som ville ha med mig in i ett rum, GAAAH.. Du är så snäll, tack.
& en massa annat härligt hände, eller hur Malm? HAHA.
Hannes va rätt fett på G också, jävlar vad jag skratta.
Kul kul kul !
Grymt kul kväll i alla fall, kom väl hem runt 04.30 !
Mjaaa, rawr go go night.

Idag har jag grymt mycket beslutsångest , va fan jag ska göra :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar