måndag 12 april 2010

HAHAHA..

nu.. vet jag inte vad jag skrev om sist? Men i alla fall, helgen.. ALDRIG MER NÖJES. Jag är trött på all skit där nu & efter att ha trillat ner för EN TRAPPA, landat på magen för att rädda sin dryck & mörbultat hela benen så får det vara nog! Jag höll på att skratta ihjäl mig när hela Nöjes stannade upp för att dom trodde jag hade dött eller något, jag ville mest sätta mig fosterbarns-ställning & gråta högt. Kände ingen ork alls att resa mig upp heller, eftersom smärtan paraliserade mig rätt fint, ÄVEN om jag var en grad för mycket alkoholpåverkad.

Förfesten var hos JK, med en massa folk - det va väl okej men vissa personer vet du, ooooooooooorka. Lägger inte ens ner tid, det kan inte va lätt att ha så dålig självkänsla att man måste trycka ner andra för att känna sig.. Ja undra hur det känns.. Men det är ju fler än jag som börjar tröttna, så jag antar att bägaren rinner över även för er snart.

Efer nöjes blev det ett himla fläng? Typ runt i stan... ? HAHA.. ehm Sibylla har jag fått höra, sen va vi helt plötsligt hemma hos KrillePee, hur kom vi dit? TAXI ?! TAXI MED HASSE FÖR FAN ! :D Nu kommer minnet tillbaka. Hoppas vi skötte oss :O
Ah, hemma hos Krille.. låg jag mest & ville dö, när jag fick syn på mina ben.. Alltså, vi hoppar alla minnesluckor, jag åkte hem med Peppis, Åse & Lampi vid 4 snåret i alla fall.. Då hamna vi hos Lampi & jag somnade i hans säng.. HAHA.. Blev brutalt väckt & hemskjussad vid sex snåret. That´s that.

Vi tar en ny blogg nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar