onsdag 30 juni 2010

200 inlägg!

Detta blir mitt 200;ade inlägg! Stolt. Kändes som att jag nyss hade skrivit 100. Men i alla fall, detta tar sig!

Nu sitter jag här, med fötter som luktar fotsvett. Att skor man går barfota i ska börja stinka så fort. Jag gillade ju dom skorna. Men nu, blir det nya, förmodligen likadana, dom är grymt sköna & grymt billiga.. 99 kr!

Har precis vart ute på cykel-HAJK, cyklat för "friska karlstad" letat pinnar med bokstäver & siffror på, skoj! Även om jag blev grymt förvirrad på kartorna där ett tag så gick det ju asbra för oss tyckte jag! :D så vi cykla väl en runda på ca. 1 mil ! Mycket bra.

Nu ska jag se ett avsnitt ifrån min serie & sen sova, för klockan ringer 09.00 & då ska jag tjecka av vädret & om det är bra ut på båt-HAJK ! Hahaha, love it.
NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar