tisdag 29 juni 2010

soliga sol sol.

05.00 , upp & hoppa! Wiie... Var inte så farligt faktiskt, men hur länge kommer jag orka idag? ;o haha.. Iväg till stan med Roggan, som skulle skjussa Daniel, som ska till Australien en månad, like i care liksom? För jag vill ju inte heller åka till Australien en månad.. Näää verkligen inte.

JO, JAG ÄR AVIS.

Det blev att se klart på L.A. Gigolo när jag kom till pappa, datorn dog igår, eftersom jag har en glappande jävla sladd som vill åka ur hela tiden så jag orkade inte starta om den, intressant! Men så var det. Så kollade på filmen & sen kom S & H till mig, vi packade bad-väskan & drog till Nathalie & vidare till beachen! Solade lite granna, badade, JAG DOPPADE MIG I ÄLVEN & hundarna härjade av sig. Steeek!
Efter det så blev det Baguett på en gräsplätt intill älven, i skuggan, skönt.. & där blev vi sittandes till klockan halv fyra! Haha, Amanda kom även & sällskapade oss, mycket trevligt!

När jag kom hem blev det turbo i mig, ut med allt skrot i min lilla hörna i mitt lilla lilla stora rum, dammsuga, städa, bädda sängen, slänga alla kläder i stolen (har inte plats i garderoben) & sätta upp bilder på min vägg! Nu är det lite mer personligt här inne & det var skönt att få det gjort! Ätit en stor tallrik med Köttfärsås & Spagetti också, som jag nu ätit Lördag, Söndag, Tisdag :) OFTAA.

Nu blir det RollerCoaster, film & en tidig kväll för mig.
Ögonen börjar redan gå i kors..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar