måndag 28 juni 2010

ett jävla kackel.

Idag vaknade jag på helt fel sida.. det är ett jävla liv i detta hus hela tiden, gaaaah. Lugn & ro har aldrig funnits på denna delen utav familjen tror jag, ibland är det skönt & ibland inte. Idag var det inte det, jaaaa orkar inte höra på kackel som går runt runt i cirklar & aldrig slutar, det hade jag förmycket utav i mitt egna förflutna förhållande! Orka.

Så då går vi till nästa punkt, SOLEN vart är du? det är väl fint väder men typ muuuulet? Ogilla - Jag skulle ju steka idag. Jobba på brännan.. Vi får hoppas det fina vädret kommer imorgon i alla fall, för det blir helt klart att vara mycket ute imorn, för mig & voffsisarna! & Nathalie såklart.

Nu ska jag redovisa för arbetsförmedlingen vilka jobb jag har sökt, jag är sissådär 10 dagar försent såg jag, men vet ni hur svårt det är att hålla reda på alla papper & datum & tiden? Uuuuhjjhjjhu. Men jag ska i alla fall göra det, absolut -.- ! Ge mig bara några miljoner så kan jag leva på det! Typ.

Någon som vill börja träna/springa/gå med mig på heltid? Allvarligt alltså, jag måste bränna fett. Mycket fett. Såhär smygfet har jag inte varit på länge. & ändå äter jag mindre godis & chips & pizza & så än på länge länge! men jag sitter väl för mycket still & samlar på mig alla kilon! Så nu jävlar. Eftersom de inte hjälper med att äta någorlunda nyttigt är nog träningen den enda utvägen tyvärr.... MEN! Så får det bli.

1 kommentar: