onsdag 9 juni 2010

sova sova sova

Idag har jag vart snäll. Ruskigt snäll, x3 ! Mår som en pytomorm idag också, men nu kan jag i alla fall äta! Wohoo - trött, trött, mår illa, hängig, trött, svettas, dålig matlust! Klimakteriet? Hahaha hjälp. Sovit sen jag kom hem från stan & nu ska jag sova mer. Orkar inte röra mig. Försökte äta, när mamma sa att maten va klar men nej, det smakade bajs. Jag som brukar gilla bacon.

Har i alla fall vart med Linda in till stan, fixat lite, sen drog jag till Natha när hon skulle till frissören! Sen drog vi & åt frukost på Sjökvistens, jag tog grovt bröd & cola light! HAHA, ofta. Sen kom Amanda & vi drog vidare på stan med henne, Natha drog iväg & vi gick vidare på lite ställen, sen kom Johan! & då började Amanda jobba så jag drog med Johan på stan! När vi var klara, mötte vi Linda på Bergvik (: HAHA. Jag har fan flängt idag.

& hela tiden har jag vart trött.
Bättring på detta, säger jag till min egna kropp!

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar