söndag 27 juni 2010

Midsommar Midsommar !

Då var vi tillbaka på detta då, vart ska vi börja. Midsommar!
På fredagen ringde klockan 09.00 PUH! Vid tio hämtade jag upp mina troll & vi for iväg emot fjärran länder - Lässre!

Det blev mat & alkohol i stugan & sen vidare på förferre & senare ferre! Jävlar vilket hus, förmodligen inte större än vårat, men rum överallt :p & lite finare där va! Det var skojsigt, full rulle, dans, härj & en massa skojjigt folk. Gladast på festen var i alla fall Johan Berg! HAHAH. Alltså, jag har bildbevis på det. Du vandrande solstråle! Mycket roliga bilder ifrån denna kväll & SJÄLVKLART naket.. På något sätt finns det alltid något naket på min kamera, VARFÖR! Hahahaha.. Ganska kul att ha krossat DISIPLAY (det är rätt ord).
Men i alla fall, det slutade med en sömnig Allex på ett bord! Typ. HAHA!

På Lördagen var vi väl lite halvsega, så det blev film - Komedi & Skräck ! Sen blev det kubb, vilket jävla dretspel egentligen! Fast jag vann ju. Så! Efter det blev det snacks & Loka på gräsmattan, där det blev några timmar innan vi fixade oss & drog iväg på äventyr, precis typ överallt. Ingen aning, skooog & massa bilar & folk & skratt. Det var väl trevligt :) På natten blev det en så PSYKAD skräckis att ja gick o la mig, ja kunde inte se mer, jag fick panik på deras beteende! HAHA.. ofta.

Söndag, frulle & packa väskan typ, lite film innan också. Sen hemfärd!
det var en väldigt kort förklaring på min midsommarhelg.
Men jag orkar inte skriva allt, jag kollar på film 17 again! Jag skämms för honom & jag dregglar över honom samtidigt :) MUMS på Zac Efron, hur gammal är han på riktigt?

CIAO

1 kommentar: