måndag 21 juni 2010

Förberedelser..

Idag blev man väckt utav Mollie, vad trevligt att vakna utav din härliga stämma ^^ HAHA.. Nej men.. Det blev lunch - Crispies, Potatis & Remouladsås! Mums. Sen fixade vi lite & begav oss till stan & lämnade lite grejer, åkte till Bergvik - jag handlade mig en midsommarklänning! Ja styla om den helt, så tur att ja köpte den.. HAHA! Annars blev det inte så mycket mer, kollade på jacka, hittar ju fan aldrig någon! Sen på en ny väska som jag stog & dregglade över ett tag, men det fick vara! Jag är nog lite snål?

Vill ha så mycket pengar som möjligt tills imorn bara, för då bär det ju av emot Göteborg & Liseberg! Kuuuuuuuuul. Klockan nio bär det av, inte vet jag varför men.. Det blir fint väder & så, det har väder-allex kollat upp. Undra vad man ska ha på sig bara..? Hmm!

Var även in en sväng på Systemet men SKRÄLL att jag har sådan beslutsångest, att jag "TART IMÖRN"... Nej men på Torsdag i alla fall, har ju sprit hemma i värsta fall ;) HAHA. Ska bli härligt att komma bort på midsommar, verkar inte som folk hemma har så mycket planer ändå, TRÅKPOTTOR som vanligt. Vi kommer ha dyngkul :D

Nu blir det film - Sommaren med Göran & L.A Gigolo för mig & Mollie! C'ya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar