onsdag 2 juni 2010

i like , i like

Har äntligen fått en granne i den gamla kärringens lya, men hur kul var det då.. Snyggingen som var där på hus-visningen var det inte i alla fall! Buuuuu! Denna kille har både flickvän & en bil som låter som 34 gräsklippare när han åker fram o tillbaka på gatan, vad är det roliga med de? Jätte stylad är bilen också och en konstig färg har den! Hahaha, nu har ja gnällt färdigt. Dom har två vovvar som är söta iaf (: Bara dom målar om huset snart så är jag nöjd, annars blir jag bitter.

För övrigt ska min dag gå åt till solen, sitter bara & längtar tills imorn.. Då ska jag färga ruffset & shoppa med mamma! Sen ska man ju på ett jävla drop in möte mitt i allt med, men vad gör man inte för att dom ska hålla käften ^^

Det snöar vita ulltussar på mig som träden släpper också. Intressant.
Nu dunkar vi musik här på altanen & steker vidare!
CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar