måndag 7 juni 2010

Söndagbus

Söndagen var ju inte helt rolig att vakna upp till. Men efter ett jääääävla tjat ifrån Brallan åkte vi ner till Baren, Christer & Brallan åt pizza & sätter sig vid spelautomaterna.. Christer stoppar in en FEMMA & slutade med typ fem vinster på 500 kr! Så typ 2500 plockade den jäveln ut, vilket aaaaaaas (: hahahaha..
Fläng hela dagen, iväg & bada, till Baren ett antal gånger till, massa.
Ja kom hem åtta på kvällen & mamma stog med armarna i kors. HAHA, nejdå.

Det blev film - Kärlek på Menyn, fy fan vilken bra film !! love it.
Sen började ja kolla på Alien vs. Predators men jag blev fan mörkrädd så jag styrde sovrummet!

Nu är det Måndag & jag har absolut inget planerat. Därför ska jag sätta mig & söka dom där jobben som den där tomten på arbetsförmedlingen gav mig :)
CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar