tisdag 1 juni 2010

tolkar mina drömmar

Nu har jag fått nog av mina drömmar.. Eller inte fått nog, absolut inte så att jag inte vill drömma, en hel del är ju sjukt kul! Men jag har nu fixat fram sidor som gjorde att jag kunde tolka dom ;P

Dörrar: En korridor med många dörrar visar din obeslutsamhet vad det gäller hur du ska ta nästa steg. Även en osäkerhet om vilken väg man ska gå. Är alla dörrarna stängda kommer du att möta hinder.

Spindel: Spindlar varslar om tur och bara gott. Fortsätt mot det hägrande målet.

Döden: Om du drömmer att du dör, så kommer ditt liv att förbättras. Om någon annan dör så förutspås en födelse, ett bröllop eller en vinst. Döden symboliserar framgång, frihet och lycka.

Vatten: rinnande: du väcker svartsjuka. Stillastående: du får ett kärleksbevis.

Jagad: Är du jagad i drömmen så betyder det att du är stressad och behöver lugna ner dig.

Flyga: Drömmer du att du flyger som en fågel i luften, kan det vara ett uttryck för längtan att höja sig över vardagens lunk och inger ofta lyckokänsla.

Resa: Att drömma att man beger sig ut på betyder att man strävar mot nya mål, att man vill förändra sin tillvaro.

Rida: Erotisk upplevelse. Se även häst. Freud hänför praktiskt taget alltid drömmar om ridning och ryttare till sexuallivet.

Otrohet: Detta är också en allmänt förekommande dröm - att man bedrar sin älskade. I vaket tillstånd "drömmer" man inte om att göra det, men någonstans inom en finns det kanske en hemlig otillfredsställelse av något slag som kommer fram i drömmen.



hur tolkas en sammanfattning av dessa, typ?
HAHAHA....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar